logoUczniowie z grupy zaawansowanej grafiki komputerowej naszego liceum mają za sobą swój pierwszy poważny projekt. W ramach zajęć wcielili się na kilka godzin w pracowników agencji kreatywnej by zmierzyć się z prawdziwie życiowym zadaniem i skonfrontować wiedzę teoretyczną z praktyką.
 

W pierwszym etapie mieli za zadanie stworzyć brand oraz identyfikację wizualną wymyślonej na potrzeby zadania firmy "tworzącej rozwiązania problemów dla segmentu sprzedaży stacjonarnej i internetowej za pomocą algorytmów bazujących na sztucznej inteligencji". Zadanie zawierało miedzy innymi: zaprojektowanie logo, dobranie kolorów firmowych oraz fontów, wymyślenie wiodącego motywu wizualnego tzw. Key Visual dla firmy oraz zaprezentowanie wyników w jak najatrakcyjniejszy sposób.
 
W etapie drugim, po samodzielnym wymyśleniu brandingu uczniowie zostali podani kolejnej próbie. Tym razem pod presją czasu mieli przygotować obradowanie stoiska na targi technologiczne na których "Firma" miała wystawić się w kolejny weekend. Dział produkcji musiał mieć odpowiednią ilość czasu na wydrukowanie i realizację co wprowadziło element stresu do ćwiczenia. Na stworzenie projektu mieli jedyne 1,5 godziny. Jak im się udało poradzić z tym ekspresowym zadaniem? Oceńcie sami.
 

ai technology logo.jpg logo.jpg mockup.jpg mockup_rollup_side_100x200.jpg stoisko_targi.jpg